"Unika ting till barn, ibland till vuxna..."

"Nyss så mötte jag en krokodil"

Publicerad 2012-07-18 22:16:33 i Överdelar,

När Alfred somnat för natten låste jag in mig i rummet bredvid hans, dvs mitt syrum! Förra veckan klippte jag ut delarna till denna lilla munkjacka. Collegetyget kommer från moonkids lagerrensning, härligt flossad insida. Luvan är fodrad med Liandlos "nyss så mötte jag en krokodil", även fickorna fodrade med detta tyg. Jag har bandkantar med mudd. Nu är det bara tryckknapparna kvar.... Gissar att den blir lite stor på min prins men han växer ju ;)

Kommentarer

Postat av: therese sundin

Publicerad 2012-08-03 21:26:30

åhh vad fin, sån vill jag också ha till mina pojkar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

By T.Rengman

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela